- SYSTEQ
- Systemy automatyki //= Url::to(['site/products']) ?>//= Yii::t('app', 'Centrala sterująca') ?> //= Url::to(['site/products-detect']) ?>//= Yii::t('app', 'System detekcji CO/LPG') ?>
- Oferta
- Realizacje
- Aktualności
- Strefa klienta
- Kontakt
- EN
- PL
Informacje wstępne
Szanując prawo do prywatności osób, które powierzyły Systeq Sp. z o.o. Sp. k. (dalej „Systeq”) swoje dane osobowe, w tym naszych kontrahentów i ich pracowników, dostawców oraz podwykonawców, pragniemy zadeklarować, iż pozyskane dane przetwarzamy zgodnie z krajowymi i europejskimi przepisami prawa oraz w warunkach zapewaniających ich bezpieczeństwo. Chcąc zapewnić transparentność realizowanych przez siebie procesów przetwarzania przedstawiamy obowiązujące w Systeq zasady ochrony danych osobowych, ustanowione na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”)
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania danych osobowych jest Systeq Sp. z o.o. Sp. k z siedzibą przy ul. Radziwie 5 lok. 22, 01-164 Warszawa. W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych mogą Państwo skontaktować się z nami również mailowo pod adresem: [email protected]
Pozyskanie danych i cel ich przetwarzania
Systeq to firma oferująca kompleksowe rozwiązania w zakresie automatyki, elektryki, wentylacji i systemów przeciwpożarowych. Realizując swoje funkcje biznesowe przetwarzamy dane osobowe w następujących celach:
Cel przetwarzania |
Podstawa prawna oraz okres przechowywania danych |
Prawnie uzasadniony cel, |
Zawarcie i wykonanie umowy z klientem lub kontrahentem, podwykonawcą.
|
Art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO |
Systeq w związku z działaniami podjętymi w celu zawarcia umowy lub jej realizacji kontaktuje się w uzasadnionym celu z pracownikami/współpracownikami klientów i kontrahentów, podwykonawców. |
Rozpatrywanie skarg i reklamacji. |
Art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO |
Administrator w związku z rozpatrywaniem reklamacji kontaktuje się w uzasadnionym celu z pracownikami/ współpracownikami klientów, podwykonawców. |
Dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami prawnymi. |
Art. 6 ust. 1 lit. f RODO |
Administrator w związku z dochodzeniem roszczeń lub obrony przed roszczeniami prawnymi w uzasadnionym celu może przetwarzać dane pracowników/współpracowników klientów, kontrahentów lub podwykonawców. |
Archiwizowanie dokumentów, tj. umów i dokumentów rozliczeniowych. |
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO |
- |
Prowadzenie rekrutacji. |
Art. 6 ust. 1 lit. a, lit. c i lit. f RODO |
Administrator bez dodatkowej zgody osoby, której dane dotyczą może przechowywać dane kandydatów do pracy, którzy nie zostali zatrudnieni jeszcze do 6 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji jako uzasadniony cel administratora z uwagi, iż zatrudniony pracownik/ współpracownik może nie sprawdzić się na stanowisku pracy lub może zrezygnować. |
Prowadzenie działań marketingowych bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej. |
Art. 6 ust. 1 lit. f RODO |
Prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność. |
Prowadzenie działań marketingowych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. |
Art. 6 ust. 1 lit. a RODO Działania te ze względu na inne obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę prawo telekomunikacyjne, i ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną, prowadzone są na podstawie posiadanych zgód.
Do czasu wycofania zgody, tj. okazania nam w dowolny sposób, że nie chcecie pozostać z nami w kontakcie i otrzymywać od nas informacji o podejmowanych przez nas działaniach, a po jej odwołaniu na potrzeby wykazywania prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych spoczywających na Systeq i związanych z nimi roszczeniami (do 6 lat od odwołania zgody).
|
Prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność z wykorzystaniem adresów e-mail i numerów telefonów. |
Monitoring na terenie administratora danych w celach podniesienia bezpieczeństwa pracowników i ochrony mienia oraz zachowania tajemnicy informacji. |
Art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO
|
Prowadzenie kontroli dostępu dla osób przebywający na terenie administratora jest jego uzasadnionym celem, a w przypadku pracowników wynika z przepisu prawa (art. 222 KP). |
Zarządzanie zasobami ludzkimi – pracownikami i współpracownikami. |
Art. 6 ust. 1 lit. a, lit. b, lit. c oraz lit. f RODO |
Wizerunek administrator wykorzystuje jedynie na podstawie zgody pracownika/ współpracownika. |
Jeżeli terminy właściwe dla dochodzenia ewentualnych roszczeń są krótsze, niż okresy przechowywania dokumentów rozliczeniowych dla celów podatkowych, dokumenty te będziemy przechowywać przez czas niezbędny dla celów podatkowo-rozliczeniowych, a więc przez 5 lat od czasu zakończenia roku w którym zaktualizował się obowiązek podatkowy.
Odbiorcy danych
W związku z prowadzoną działalnością Systeq będzie ujawniać Państwa dane osobowe następującym podmiotom:
organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,
podmiotom wspierającym nas w prowadzonej działalności na nasze zlecenie, w szczególności: dostawcom zewnętrznych systemów teleinformatycznych wspierającym naszą działalność, w tym Microsoft, podmiotom audytującym naszą działalność, podmiotowi świadczącemu usługi księgowe, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Systeq Sp. z o.o. Sp. k, wyłącznie zgodnie z jego poleceniami,
Uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych i dobrowolność podania danych
Każdej osobie, której dane są przetwarzane przez Systeq przysługuje prawo do:
dostępu do swoich danych osobowych,
sprostowania swoich danych osobowych,
usunięcia swoich danych osobowych,
ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
przenoszenia swoich danych osobowych.
Więcej informacji o prawach osób, których dane dotyczą dostępne są w art. 12-23 RODO, którego tekst można znaleźć pod adresem:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679
Nadto, osobie, której dane są przetwarzane przez Systeq przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, więcej informacji pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/p/skargi
Czy musisz podawać Systeq swoje dane osobowe?
Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umów i rozliczenia prowadzonej działalności oraz wywiązania się przez Systeq z wymogów prawa. Oznacza to, że chcąc skorzystać z usług oferowanych przez Systeq lub zostać jego pracownikiem/współpracownikiem musisz podać swoje dane osobowe. W pozostałym zakresie (w szczególności w celu przetwarzania przez Systeq danych w celach marketingowych) podanie danych jest dobrowolne.
Przekazywanie danych do państw trzecich
Dane będą przetwarzane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z uwagi na wykorzystywane rozwiązania teleinformatyczne dostarczane przez Microsoft.
Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać na naszych klientów, kontrahentów oraz ich pracowników/współpracowników.